
A1. Implementarea de sesiuni de informare asupra temelor orizontale și a principiului DNSH și de formare pentru dezvoltarea competențelor antreprenoriale și a celor de aplicare a principiilor economiei verzi și circulare.
Rezultate preconizate pentru A1:
- anual 1 seminar pentru dezbaterea principiului Do Not Significantly Harm (DNSH) urmat de un concurs cu premii în bani cu tema Principiul DNSH;
- anual o sesiune de formare a competențelor antreprenoriale urmată de 1 concurs cu premii in bani al planurilor de afaceri elaborate;
- anual 1 sesiune de formare a competențelor de aplicare a principiilor economiei verzi și circulare urmată de 1 concurs cu premii în bani asupra strategiilor de gestionare a fondului natural existent, cu diverse aplicații pe agricultură ecologică și circulară, managementul apelor uzate, etc.;
- anual 8 sesiuni de activități experimentale interdisciplinare în domeniul economiei verzi și circulare urmate de 1 concurs al activităților experimentale;
- 1 studiu privind utilitatea, eficiența și atractivitatea activităților derulate în cadrul CFABVC pentru studenți.
A2. Implementarea de stagii de practică de specialitate/internship la potențialii angajatori
Rezultate preconizate pentru A2:
- Identificarea organizațiilor în cadrul cărora se vor realiza stagiile de practică /internship;
- O metodologie de selecție a tutorilor de practică;
- Anual 1 seminar de instruire pentru tutori;
- 1 ghid al tutorilor de practică /internship;
- Anual 200 convenții de practică/internship încheiate în fiecare an de proiect;
- Anual 200 studenți la specializari din domeniile Biologie, Chimie, Fizică, Informatica, Matematică participanți în stagii de practică/internship (180 studenți în stagii de practică și 20 studenți în stagii de internship);
- Anual 1 eveniment de diseminare a experienței acumulate în cadrul stagiilor de practică/internship către alți studenți și reprezentanți ai instituției;
- Anual 160 studenți la specializari din domeniile Biologie, Chimie, Fizică, Informatica, Matematică care au finalizat cu succes stagiile de practică/internship in primul an și 140 în cel de al doilea an de proiect îmbunătățidu-și astfel nivelul de calificare;
- 1 ghid de bune practici privind derularea stagiilor de practică/internship ale studenților.
A3. Susținerea angajabilității absolvenților de învățământ terțiar prin realizarea de analize în vederea anticiparii unor nevoi orizontale de dezvoltare a ofertei educaționale
Rezultate preconizate pentru A3:
- 1 chestionar de identificare a nevoilor de formare a competențelor socio-emoționale, antreprenoriale și digitale la studenții din grupul țintă;
- 1 chestionar cu privire la așteptările studenților asupra competențelor dorite a fi dobândite prin programul de studii urmat și care i-ar sprijini în integrarea în câmpul muncii care să se aplice înainte de participarea la stagiile de practică /internship;
- 1 chestionar cu privire la așteptările studenților asupra competențelor dorite a fi dobândite prin programul de studii urmat și care i-ar sprijini în integrarea în câmpul muncii, respectiv care dintre sesiunile de formare a competențelor antreprenoriale, digitale, socioemoționale și de utilizare a economiei verzi și circulare la care aceștia au participat s-au dovedit utile pentru eficiența stagiilor de practică /internship, chestionar care să se aplice după participarea la stagiile de practică/internship;
- 1 chestionar cu privire la așteptările angajatorilor care să reflecte nevoile pe care piața muncii le are de la absolvenții de studii universitare care să se aplice înainte de implementarea stagiilor de practică /internship;
- 1 chestionar cu privire la așteptările angajatorilor care să reflecte nevoile pe care piața muncii le are de la absolvenții de studii universitare și care se aplică după implementarea stagiilor de practică /internship;
- 1 studiu cu privire la adaptarea programelor de studii de instruire terțiară în domenii relevante pentru Universitatea de Vest din Timișoara la cerințele actuale ale pieței muncii.
Descarcă document:
